A siker titka...

Kicsicake…álom és valóság…

Egyszer volt, hol nem volt… két  budakalászi lány, miután úgy gondolták,  “tisztességes” szakmájukat kitanulták, mertek teret engedni álmaiknak. Zsófi titkon mindig egy pici-csini cukrászdáról álmodott és Brigi, a pörgős marketinges realista, akit ugyan férje Angliához köt, de “legyen valami kötődésem Budapesthez ” mondattal határozottan kezdi a vállalkozás üzletmenetét építeni.

Kicsicake_Sonkoly lányokZsófi, aki már 2012. május óta minden negatív energia ellenére próbálkozott nap, mint nap újabb és újabb receptekkel a cél érdekében és Brigi a gyakorlatias szervező, aki észérvekkel alátámasztott elképzelését hajszolva Zsófit is meggyőzi,  a tünci cuki előtt fontos, hogy megismerjék az emberek a csodacake-et. Ehhez pedig tökéletesen felépített marketingre van szükség és bizony az ő feladatuk először a vevőhöz eljutni, azokat felkutatni.

Így jött az ötlet,  az elkészített cupcakeket kávéházakba, színházakba, bemutatókon, céges rendezvényeken házhoz szállítva mutatják be és értékesítik.

Persze mitől is lenne ez a sztori olyan habos mint a süti, nyilván voltak buktatók is…

Például a jóakarók, akik ugyan mára megszelídültek, de anno szerették volna a két lányt lebeszélni, megkímélni a csalódásoktól.

Vagy éppen belefutnak olyan cégekbe, akik még fizetni sem akartak vagy tudtak a csodasütikért de…

A kérdésre: Szerintetek mi a siker titka ?

Egyszerre jön a válasz: a kitartás.
Bár Zsófi elismerően Brigire mosolyogva megjegyzi: “Nekem Brigi pörgésére, határozottságára is szükségem van.”

Mindenesetre két éves értékesítés után mára elmondható, a Kicsicake-et lassan mindenki ismeri vagy hallott róluk Budapesten.

kicsicake_süti in the boxx

Elsősorban cégeket tudtak mára meggyőzni és törzsvásárlóként üdvözölni, céges partikon prezentálni: addig amíg Zsófi a süti fejlesztésén dolgozik nap, mint nap,  Brigi kihasznál minden fórumot, ahol meg tudnak jelenni, kapcsolatot építeni.

edelland.com: Volt olyan periódusa a tevékenységeteknek, amikor azt mondtátok, hogy elég feladjuk ?

Kicsicake – Brigi: Soha nem gondoltuk, hogy fel kellene adni, de a jövő év vízválasztó lesz. Ezt az időpontot tűztük ki, amikor eldöntjük, marad a céges vonal vagy megcsináljuk a cukrászdát.

edelland.com: Egy cukrászda megnyitásához tőke kell. Vannak már konkrét elképzelések, hogyan oldjátok meg?

Kicsicake – Brigi: Igen, egy  biztos: függetlenül attól, hogy mindketten biztos háttérrel rendelkezünk, pályázat útján vagy hitel formájában fogjuk megvalósítani az elképzelésünket, hiszen saját magunk szeretnénk felelni a vállalkozásunkért, családunk bevonása nélkül.

Sonkoly Brigi_marketing-600x562

Tény, az egész vállalkozás úgy indult,  míg a Zsófi gondolataiban lévő cukrászda körül izzott a levegő, addig Brigi higgadt realistaként simára keverte azt és szép lassan felépült a tematika.

Összegezve az általuk említett kitartás a cél érdekében, mindenképpen párosul egy remek munkamegosztással és tudatos, szép lassan felépített üzletpolitikával.

Mi az edelland.com részéről meg vagyunk győződve, hogy a lányok meg fogják találni útjukat:
a sütik tényleg csodasütik és ott, ahol az alkotóerő találkozik a józan realizmussal, mindez pedig kitartással is párosul a siker borítékolt 🙂

Nagyon sok sikert és  kitartást kívánunk a Kicsicake-nek!

edelland.com

 “A Kicsicake egy kézműves cupcake-eket készítő és forgalmazó online vállalkozás, amellyel megédesítheted céged mindennapjait” >> https://www.facebook.com/kicsicake

 

 

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

A Google és Facebook belépéssel automatikusan elfogadod felhasználási feltételeinket.

VAGY


| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!